Współpraca pomiędzy obydwiema spółkami jest odpowiedzią na rosnący stopień integracji sieciowej systemów mechanicznych i elektronicznych w pojazdach. Celem wspólnie prowadzonych prac badawczo-rozwojowych będzie umożliwienie organom kontrolnym oraz warsztatom efektywnej i fachowej diagnostyki nowoczesnych pojazdów. Bosch jest największym na świecie producentem części samochodowych, dostarczanych zarówno na wyposażenie fabryczne jak i na rynek wtórny. W 2005 roku dział techniki motoryzacyjnej Boscha zwiększył swoje światowe obroty o 4%, do ponad 26 miliardów euro. 9% obrotu przeznaczono na badania i rozwój. W dziale techniki motoryzacyjnej Boscha zatrudnionych jest 158 tysięcy osób na całym świecie. W zakresie diagnostyki pojazdów firma oferuje urządzenia do diagnostyki silników i elektroniki, analizy spalin, diagnostyki układu hamulcowego, pomiaru osiągów, pomiaru geometrii zawieszenia i diagnostyki silników wysokoprężnych.
Maha oferuje rozwiązania z dziedziny rolkowych stanowisk do kontroli układów hamulcowych. Obok technik kontroli bezpieczeństwa jazdy, firma sprzedaje również systemy do kontroli osiągów i funkcji pojazdów (hamowanie komercyjne i przemysłowe), a jej oferta w zakresie dźwigników uzupełnia paletę produktów firmy WSOP (Wyposażenie Stacji Obsługi Pojazdów). Maha ma swoje przedstawicielstwa w ponad 130 krajach na całym świecie i zatrudnia 1000 osób.
|