Najnowsza akcja promocyjna dotyczy wymiany starego KTS (model: 500, 520, 525, 530, 540, 570, 200, 340, 650, 670, a także OTC 750) na nowy tester KTS 560 lub KTS 590.
KTS 560/ KTS 590: - umożliwia dużo bardziej precyzyjną i szybką diagnozę, - zawiera nowe funkcjonalności (SGW Security Gateway, PassThru, DoIP, CAN FD ... ), - wymiana starego KTS na nowy to oszczędność od 1 800 zł netto do nawet 3 600 zł netto, - nie ma konieczności oddawania starego KTS.
Akcja trwa od 01.09.2020r. - 31.03.2021r. lub do wyczerpania zapasów. Najnowsze modele KTS 560 i KTS 590 dostosowane są do Security Gateway- Dostęp do samochodu przez bramkę SGW z pełnym wykorzystaniem możliwości oprogramowania ESI tronic np. kalibracja ADAS czy reset wskaźnika serwisowego. - FCA (Mercedes Seed & Key), a także więcej marek w przyszłości. - Technologia nowych KTS zbliżona jest do technologii testerów OEM (dostawca diagnostyki musi być zaufanym partnerem OEM, przestrzegającym zasad ochrony, bezpieczeństwa i przepisów prawa). DoIP (Diagnosis over Internet Protocol) interfejs diagnostyczny oparty na sieci Ethernet - KTS 560 i KTS 590 były pierwszymi urządzeniami umożliwiającymi transmisję DoIP w Volvo, Jaguar i Land Rover. - KTS "sam decyduje" kiedy użyć DoIP, a kiedy nie, bez stosowania dodatkowego sprzętu i okablowania.
Software diagnostyczny OEM Plug & Play - W przypadku testerów KTS 560/590 nie ma potrzeby kupowania fabrycznego sprzętu diagnostycznego OEM. Wystarczy posiadanie ważnej subskrypcji u producenta OEM.
Zaawansowana technika pomiarowa - Bezprzewodowe pomiary, z wartościami automatycznie sprawdzanymi w czasie diagnozy.
Wbudowane PassThru - W przypadku portali internetowych OEM, konieczne jest posiadanie modułu komunikacyjnego np. KTS 560, czy KTS 590 z interfejsem PassThru do SAE J2534.
- Za pomocą nowych KTS i oprogramowania OEM (subskrypcja u producenta OEM) możliwe jest wykonanie programowania sterowników przez niezależne warsztaty (IAM). - Obsługiwane marki: Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Chevrolet, Citroën, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Jeep, Lamborghini, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Smart, Suzuki, Toyota, VW, Volvo.
Wbudowane CAN FD - protokół komunikacyjny
- KTS 560 i KTS 590 obsługuje nowy protokół CAN FD (pierwsi producenci od 2021r.), a także konwencjonalne interfejsy diagnostyczne pojazdów.
- KTS "sam decyduje" kiedy użyć CAN FD, a kiedy nie. KTS 560 - bezprzewodowy moduł z multimetrem 1-Kanałowym.
Moduł KTS 560 współpracuje z oprogramowaniem BOSCH ESI[tronic] 2.0. Posiada wysokiej wydajności Bluetooth do bezprzewodowej łączności z PC, a także USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z komputerem.
Urządzenie współpracuje z kablami "Easy Connect" i innymi adapterami BOSCH. Posiada udoskonaloną technikę pomiarową do wspomagania diagnozy oraz zintegrowany interfejs nowych pojazdów dostosowany do przyszłościowych rozwiązań. Obsługuje nowy interfejs bazujący na Ethernet DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol).
Moduł KTS 560 umożliwia równoległą lub jednoczesną diagnostykę (Szybka komunikacja między różnymi ECU w jednym czasie poprzez różne kanały komunikacji. Spełnia wymagania dla diagnozy OE, zapewnia pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through, szybki odczyt systemów i wartości rzeczywistych. Status fazy komunikacji pokazywany jest poprzez lampki LED na obudowie. Obudowa chroni przez zabrudzeniami i wodą IP53. Zastosowano szersze pasmo pomiaru multimetru: z 50 kHz do 100 kHz.
Cena promocyjna - 10 800 PLN netto.
KTS 590 - bezprzewodowy moduł z multimetrem 2-kanałowym i oscyloskopem 2-kanałowym.
Moduł KTS 590 współpracuje z oprogramowaniem BOSCH ESI[tronic] 2.0. Posiada wysokiej wydajności Bluetooth do bezprzewodowej łączności z PC, a także USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z komputerem.
Urządzenie współpracuje z kablami "Easy Connect" i innymi adapterami BOSCH. Posiada udoskonaloną technikę pomiarową do wspomagania diagnozy oraz zintegrowany interfejs nowych pojazdów dostosowany do przyszłościowych rozwiązań. Obsługuje nowy interfejs bazujący na Ethernet DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol).
Moduł KTS 560 umożliwia równoległą lub jednoczesną diagnostykę (Szybka komunikacja między różnymi ECU w jednym czasie poprzez różne kanały komunikacji. Spełnia wymagania dla diagnozy OE, zapewnia pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through, szybki odczyt systemów i wartości rzeczywistych.
Status fazy komunikacji pokazywany jest poprzez lampki LED na obudowie. Obudowa chroni przez zabrudzeniami i wodą IP53. Zastosowano szersze pasmo pomiaru multimetru: z 50 kHz do 100 kHz. Oba kanały oscyloskopu są rozdzielone i zwiększono częstotliwość próbkowania z 10 MS/s do 20 MS/s. Cena promocyjna - 13 600 PLN netto.
Specyfikacja przyrządów pomiarowych:
- Kanały pomiarowe bezpotencjałowe
- Rezystancja wejścia > 900 kΩ
- Napięcie zasilania: 8 VDC-28 VDC
- Podłączenie do PC: USB 2.0, Bluetooth klasa 1
Obsługiwane protokoły komunikacji:
- ISO 15031, ISO 22900, SAE J2534-1 i -2 (PassThru), ISO 9141-2 (K i L), SAE J1850 VPW i PWM, CAN ISO 11898, ISO 15765-4 (OBD), CAN Single Wire, CAN Low Speed, ISO 13400 (Diagnostics over IP), inne specjalne protokoły specyficzne dla pojazdów
Pomiar napięcia:
- Zakres pomiarowy - 200 mV— 60 VDC/30VAC
- Dokładność ±0,75% wartości pomiarowej,dodatkowo ±0,25% zakresu pomiarowego
- Zakres częstotliwości AC - 10 Hz —100 kHz (–3 dB)
Pomiar rezystancji:
- Zakres pomiarowy 100 Ω —1 MΩ
- Rozdzielczość 0,1 Ω —1000 Ω (zależnie od zakresu pomiarowego)
- Rezystancja wejścia > 9 MΩ
Oscyloskop KTS 590:
- Zakres pomiarowy 200 mV— 60 VDC/ 30 VAC, 42 VACpeak
- Sprzężenie DC, AC, DC(+), DC(–)
- Źródło sygnału CH1/CH2: U, 100 A, 600 A, piny diagnostyki 1 do 15: (nie piny 4, 5)
- Odchylenie X 25 μs —1
- Tryby wyzwalania manualny, auto-time, auto-level
- Zakres częstotliwości do 5 MHz
- Szybkość próbkowania 20 MS/s (MS = megasamples)
Moduł KTS 560 (0 684 400 560) - Cena katalogowa 10 900 zł netto / cena od 20.09.2021 - 11 300 zł netto
Moduł KTS 590 (0 684 400 590) - Cena katalogowa 14 900 zł netto / cena od 20.09.2021 - 15 500 zł netto
|