BEA 150 - dymomierz Poręczna, przenośna komora pomiarowa dymomierza RTM 430 zawieszona jest na tylnej ścianie wózka jezdnego. Dymomierz charakteryzuje się: • Bardzo szybkimi pomiarami • Wysoką trwałością komory pomiarowej • Prostą i szybką możliwością czyszczenia dzięki zamknięciom magnetycznym. • Optymalnym przepfywem spalin przez komorę pomiarową • Możliwością rozbudowy o moduł analizatora BEA 250 - analizator spalin. Sześciogazowy analizator spalin charakteryzuje się: • Bardzo wysoką dokładnością pomiarową OIML R99 Klasa 0 • Kalibracją tylko raz w roku • Szybkimi przeglądami: filtry łatwo dostępne na tylnej ścianie analizatora • Powtarzalnością pomiarów oraz trwałością dzięki pomiarom na podczerwień oraz zastosowaniem detektorów gazowych • Prawdziwym pomiarem Nox przez komory pomiarowe NO i N02 znajdującym się w wyposażeniu dodatkowym • Możliwością rozbudowy o moduł dymomierza • Szybkim rozgrzewaniem po włączeniu urządzenia BEA 350 - analizator spalin z dymomierzem Połączenie analizatora spalin z dymomierzem BEA 150 z BEA 250 najkorzystniejsze urządzenie pod względem cenowym. BEA - nowoczesny system analizy spalin o budowie modułowej
• Kolorowy monitor ciekłokrystaliczny - możliwość obserwacji pod dowolnym kątem nawet przy słabym oświetleniu. • Bardzo prosta obsługa urządzenia. Na ekranie pojawiają się rzeczy najważniejsze w sposób przyjazny dla obsługującego np. wartości zmierzone w formie wykresów słupkowych. • Szybka obsługa urządzenia przez kilka klawiszy zmiennofunkcyjnych znajdujących się na urządzeniu. • Alternatywnie można podłączyć klawiaturę komputerową lub obsługiwać urządzenie pilotem zdalnego sterowania. • Dokumentacja wyników pomiarów na drukarce wewnętrznej. Dodatkowo można podłączyć drukarkę DIN-A4. •Możliwość rozbudowy o diagnozę OBD. Dzięki temu możliwe dodatkowe pomiary np. temperatury oleju, prędkości obrotowej czy odczyt kodów usterek. • W zakresie wyposażenia podstawowego znajduje się najnowocześniejszy pomiar prędkości obrotowej Bosch z zacisków B+ / B-. • Dostępne wszystkie metody pomiarowe prędkości obrotowej w silnikach benzynowych i wysokoprężnych (cęgi wyzwalające, KI 1/15; TN/TD/EST;OT; czujnik optyczny, czujnik piezoelektryczny, B+/B-) • Dodatkowe funkcje pomiarowe: napięcia sondy lambda, początku tłoczenia, kąta wyprzedzenia zapłonu. • Wbudowany napęd dyskietek do szybkiej aktualizacji oprogramowania.
|