SZARPAK ATZ jest przeznaczony do wykrywania niepożądanych luzów w zawieszeniu kół samochodów ciężarowych i osobowych. Jest to urządzenie odznaczające się solidną konstrukcją, odpowiadającą aktualnemu poziomowi techniki, oraz bezobsługową eksploatacją.
SZARPAK SKŁADA SIĘ Z: • Dwóch wytrzymałych płyt najazdowych. • Agregatu hydraulicznego z zespołami pochodzącymi od znanych producentów. • Jednostki elektronicznej do wytwarzania ruchu zwrotnego. • Jednostki zdalnego sterowania z lampą przenośną 24 V,o poręcznej konstrukcji. ZALETY SZARPAKA ATZ • Automatyczny, w pełni elektroniczny system wzbudzania ruchów płyt pod kołami, bez elektrycznychstyków. • Transmisja impulsów wyboru kierunku ruchu z pilota odbywa się małym prądem,który nie szkodzi stykom w przyciskach. • Ustawienie samochodu na płytach w prawidłowym położeniu jest wykonywane przez kierowcę w prosty sposób, bez potrzeby pilotowania przez drugą osobę. • Ruch synchroniczny płyt (w ATZ 130 MS) oznacza, że ich przesunięciom nie towarzyszy metaliczny odgłos, a koła przemieszczają się z tą samą prędkością po obu stronach osi. W tych warunkach wykluczona jest możliwość popełnienia błędu podczas lokalizacji usterki. • W szarpaku ATZ 130 MS (przeznaczonym zarówno dla samochodów osobowych, jak i ciężarowych) jest możliwość wybrania odpowiednim przyciskiem skoku i siły przemieszczania kół, zależnie od rodzaju samochodu: osobowy lub ciężarowy. ZABUDOWA • Nad kanałem obsługowo-naprawczym, po obu stronach, w płaszczyźnie podłogi. • Na pomoście najazdowym podnośnika samochodowego (ATZ 15). • Na rampach najazdowych. |