BSA 332 / BSA 331 - ekonomiczne stanowisko do pomiaru i analizy sił hamujących pojazdów o nacisku osi do 18 ton. Urządzenie sterowane mikroprocesorem: • Cyfrowa obróbka sygnału pomiarowego. • Odczyt analogowy lub cyfrowy. • Badanie układu hamulcowego w cyklu automatycznym bądź poprzez ręczne sterowanie. • Automatyczny test systemu elektronicznego, pomiarowego po każdorazowym włączeniu. • Pomiar różnicy w siłach hamowania kół jednej osi pojazdu w procentach. • Możliwość pomiaru siły hamowania dla pojedynczego koła. • Pomiar owalizacji. • Pomiar oporów toczenia. • Pomiar sił hamowania w połączeniu z miernikiem siły nacisku na pedał hamulca. • Możliwość pomiaru ciśnień w układzie pneumatycznym Pm i Pz. • Możliwość pomiaru sił hamowania dla pojedynczego koła. • Możliwość dopasowania (regulacji) sił hamowania w zestawach samochodowych. • Zdalne sterowanie bezprzewodowe. • Rolki hamulcowe pokryte tworzywem sztucznym o wysokim współczynniku przyczepności. • Możliwość zabudowy drukarki wewnętrznej lub drukarki DIN A4. • Możliwość wydruku wyników pomiarów w postaci wartości cyfrowych lub przedstawienia wyników pomiarów w formie graficznej. • Automatyczny wyłącznik poślizgowy: jeśli siła hamowania jest większa od siły tarcia pomiędzy oponą a rolkami rozpoczyna się faza poślizgu i dochodzi do zablokowania koła. Elektroniczny układ sygnalizacyjny przerywa pomiar. • Możliwość podłączenia 4 interfejsów RS 232. • Możliwość rozbudowy o urządzenie wagowe. • Automatyczny lub ręczny pomiar sił hamujących pojazdów. • Wysoka odporność na korozję, elementy zespołu rolek są ocynkowane. • Możliwość wprowadzenia danych klienta przez terminal znakowy. • Możliwość rozbudowy o wyświetlacz cyfrowy umożliwiający pokazywanie tekstów, wyników pomiarów i wskazówek. |