Diagnoskop umożliwia pomiar:
- wszystkich sygnałów analogowych występujących w samochodzie (sonda Lambda, wtryskiwacze, kształt iskry, czujniki indukcyjne, hallotronowe itd.) - pomiar kąta zwarcia i zużycia krzywek w zapłonach stykowych. - lampą stroboskopową można zmierzyć kąt wyprzedzenia zapłonu. W związku z tym, że nie wszystkie kanały diagnoskopu są wykorzystane można go sprzężyć z analizatorem spalin. - można dokonać kompleksową diagnostykę układu wtryskowego, pomiar przebiegu wysokiego napięcia w układzie wtórnym, itp.
Diagnoskop wyposażony jest dodatkowo w sondę obrotów, lampę stroboskopową, sondę wysokiego napięcia, wiązki kabli pomiarowych, płytki sprzęgającej przystawkę z komputerem.
Zastosowane przetworniki są wystarczająco szybkie (przetwarzanie 0,8 mikrosekundy), aby diagnoskop pracował w czasie rzeczywistym (np. pomiar kształtu iskier odbywa się kilka razy na sekundę).
|
|